Thursday, November 02, 2006















Space; the final frontier? In space no one can hear you scream? My expectations have been way too high lately and thus my serenity was WAY too low. Blessed are those who expect nothing, for they shall not be disappointed. Nevertheless I shall continue to strive for greatness in my everyday life. A thing that's not worth doing well is not worth doing at all. I managed to get to sleep around 2AM, got up at 6:30 and went to the gym. I haven't lost any more but I'm maintaining 179 lbs which makes me very happy as it's my lowest weight since college. I can't believe I took off 20 lbs! I'm holding off on more revealing pics as y'all have seen what I got mostly. When I really have it going on maybe I'll pose in sock (singular). How about THEM friggin' apples? HHNT!

24 comments:

Anonymous said...

I LOVE IT, the pic AND the post... HHNT!

The Lily said...

SERENITY NOW!! The ONLY seinfeld episode that I could watch. Good stuff. :)

TequilaGirl said...

Lookin' good!!!

Great pic! Happy HNT!

Jessica said...

will that be a tube sock or an ankle sock??? lol happy HNT!!

LEE ANN said...

Love this...great photo!
Happy HNT!
~xo

erika said...

Great HNT!

You can rock anywhere now!

Wenchy said...

Great pic that.

Roxi said...

thats some good shit,

lime said...

great shot there, dude. you rock....a sock and apples you say...*snicker*....bring it on

barefoot_mistress said...

I agree with Lime! Bring on the sock!
20 pounds, that is terrific! I lost 27, but it took a year...now if I can just get through the holidays....LOL

HHNT Andy!

Felicity said...

(chanting) sock shot sock shot sock shot.
Thanks for the good love today A.
HHNT!

AndyT13 said...

Hey now! That sounds...well, you know...dirty! I was just being friendly! I swear! Our clothes never came off! Nor anything else! Sheesh! Whaddaya, trying to get me in trouble? Quit it! :-)

Spitfire said...

ANDY!! You are doing great boy!

Thanks for the commenty love :-)

HHNT

Suze said...

Congratulations Andy! I'm waiting for those sock pictures.

Happy HNT sweetie ;)

Lil Bit said...

Not playin' HNT this week, but COOOOOL pic!
yes, sweetie... watch out for expectations, as they usually lead to disappointments.

But a BIG ^5 for the weight loss!
Wow! You've really done a great job since I've been away! Woot 4 you! ;)

Chelle said...

oooo I can't wait for the more revealing sock picture!! hehe You look great!! Congrats on 20 lbs!!

HHNT ;)

Moosekahl said...

Happy HNT...I know that high expectations, low serenity thing to a tee...think I have near perfected perfection under stress :)

SeaRabbit said...

You are so right... Well is the most important about doing something.. ;-)
Beautiful background!!!
Happy HNT!

Anonymous said...

Hi, i was looking over your blog and didn't
quite find what I was looking for. I'm looking for
different ways to earn money... I did find this though...
a place where you can make some nice extra cash secret shopping.
I made over $900 last month having fun!
make extra money

Anonymous said...

Hmmm nobody can hear me scream either... maybe I live in space? HHNT!

Sexy Duet said...

You are a total rock god! I too am looking forward to that sock shot. Happy HNT!

Ms SD

Starfairie said...

A sock, ey??? Hmmm...
Keep rocking baby!!! Lookin' good!
=)

Anonymous said...

Thanks for the laughs over at mg's place.
Holla at me if yall get into it again..

keda said...

oooh serenity. lovely!

yay rock on sweetie.
happy late hnt.